مشترکان برق در اردستان بیش از یک میلیارد تومان بدهی دارند که اغلب اداره‌ها و ارگان‌های دولتی هستند.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ 10 May 2022

سرپرست امور برق اردستان گفت: اقدام‌هایی برای وصول این بدهی شده که موثر بوده و پیش‌بینی‌ها برای کمبود برق و احتمال خاموشی در فصل تابستان شده، اما میزان خاموشی و تعیین جدول زمان‌بندی در اختیار شهرستان نیست و از استان اعمال می‌شود.
محسن قاسمی با بیان اینکه با پیگیری نماینده مردم اردستان در مجلس پنج میلیارد تومان اعتبار از طریق وزارت نیرو به شهرستان اختصاص و به حساب استان واریز شده است افزود: تاکنون از مجموع ۴۰۰ چراغ روشنایی مورد نیاز شهرستان، ۲۵۰ چراغ تحویل و در خیابان‌های اردستان نصب شده، ۱۵۰ چراغ دیگر به محض تحویل در خیابان‌های شهر‌های زواره و مهاباد نصب خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای روشنایی جاده کمربندی و ترانزیت اردستان گفت: در این زمینه با امضای تفاهم‌نامه بین امور برق، فرمانداری و اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای این طرح در حال اجراست و تاکنون بخش زیادی از آن اجرا شده است.
سرپرست امور برق اردستان با بیان اینکه تمامی چاه‌های آب کشاورزی، آشامیدنی و صنعت به کنتور هوشمند مجهز شده است افزود: دومین راهبرد شرکت برق چشم‌انداز سال ۱۴۰۵ است که تا آن زمان نباید هیچ مراجعه حضوری به اداره صورت گیرد، در حالی که اکنون ۸۵ درصد خدمات حضوری است.
بیش از ۳۲ هزارمشترک با یک‌هزار و ۳۵۷ کیلومتر شبکه با ۱۵ فیدر فشار متوسط و ۶۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در شهرستان اردستان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار