نماینده رئیس جمهور در شهرستان نجف‌آباد بر اتمام هرچه سریع‌تر پروژه ساخت بیمارستان این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 16 June 2022

محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به عنوان نماینده ریاست جمهور وارد شهرستان نجف‌آباد شد. او ابتدا با حضور در گلستان شهدا به مقام شهدا به ویژه شهید محسن حججی ادای احترام کرد و پس از آن نیز میدان میوه و تره‌بار گلدشت نجف‌آباد را با حضور زاهدی‌وفا افتتاح شد.

زاهدی‌وفا در ادامه سفر خود به شهرستان نجف‌آباد به بازدید از ساختمان بیمارستان نیمه‌تمام این شهرستان رفت. این بیمارستان شش طبقه دارای بخش‌های جراحی، بستری زنان و کودکان است که با مشکل تأمین اعتبار مواجه شده و به گفته مسئولان محلی نیاز به تأمین اعتبار دارد.

سرپرست وزارت تعاون نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: پیشبینی اتمام این پروژه با شرط تأمین اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی است. همه مشخصات تجهیزات مورد نیاز به دستگاه علوم پزشکی اعلام شده و اگر ادامه کار منوط به تأمین اعتبار دولتی باشد این کار سال‌ها طول می‌کشد. بیش از ۵۰ هزار طرح نیمه تمام در کل کشور است بنابراین باید مشارکت بخش خصوصی هم وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر پروژه بیمارستان نجف‌آباد تاکید کرد: تأخیر باعث فرسودگی زیرساخت‌ها می‌شود. اکثر پروژه‌های شهرستان با مشکل اعتبار مواجه هستند اما اعتبار دولتی برای اتمام این طرح‌ها کافی نیست. برخی پروژه‌ها با فرمول بخش خصوصی جواب نمی‌دهد و دولت باید انجام دهد. برخی پروژه‌ها هم باید توسط بخش خصوصی و برخی نیز به صورت مشترک انجام گیرد.

زاهدی‌وفا گفت: از آنجا که این پروژه ۱۰ سال است ادامه دارد باید هرچه زودتر پایان یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار