استاندار اصفهان گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند و هوشمندانه در جنبه‌های مختلف پیشگیری و درمان است که این امر مهم باید از سوی دستگاه‌های مُتولی مد نظر ویژه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ 26 June 2022

سیدرضا مرتضوی، روز یکشنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که بصورت ویدئو کنفرانس با دیگر استان‌ها با حضور رییس جمهور برگزار شد، افزود: مسوولان کلیه دستگاه‌های حاکمیتی از جمله تقنینی، قضایی و اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی در شورای مبارزه با مواد مخدر باید بصورت فعال حضور داشته باشند تا جامعه مناسب‌تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بعنوان مغز متفکر دستگاه تخصصی باید نقش خود را در ارائه برنامه در همه سطوح بدرستی انجام دهد تا هم‌افزایی لازم در این نهاد شکل بگیرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این راه باید بیشتر و بهتر از گذشته عمل کند و به کمک تجارب گذشته و با پشتیبانی حاکمیت، روز به روز فعالتر، مناسبت‌تر و موثرتر عمل کند.

وی تاکید کرد: همه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بویژه نیروی انتظامی، حوزه قضایی و سایر دستگاه‌های استان با حیثیت و آبرو و اعتبارشان، پای کار مبارزه با مواد مخدر ایستاده‌اند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: ۱۱۱ مامور نیروی انتظامی استان اصفهان در این سال‌ها در راه مبارزه با مواد مخدر جان خود را تقدیم کرده‌اند تا هم انقلاب اسلامی بیمه شود و هم آحاد جامعه، زندگی پاکی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار