استاندار اصفهان گفت: در دولت مردمی سیزدهم نقش و جایگاه نخبگان از رفعت و تعالی خاصی برخوردار است و استفاده از توانمندی نخبگان و نقش آفرینی آنان با ایجاد انسجام همگانی و همگرایی جمعی ضروری است.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 29 June 2022

سید رضا مرتضوی در شورای اداری و دیدار با نخبگان شهرستان نائین ضمن تقدیر از فعالیت ها و توانمندی های نخبگان بر اهمیت نقش آفرینی ایشان بالاخص در محوریت با ایجاد انسجام همگانی، همگرایی جمعی و هم افزایی عمومی تصریح و تبیین موضوع کرد.

استاندار اصفهان شاخصه های متعالی نظام اسلامی را افزایش نرخ شور و امید اجتماعی، فزونی بخشی به حمیت جمعی، فزاینده مسئولیت اجتماعی و اعتماد همگانی بیان کرد و گفت: در دولت مردمی سیزدهم، جایگاه ممتاز جهاد تبیین، فعالیت جهادی و حضور میدانی، بهره مندی از ظرفیت های ممتاز مردمی و مبارزه قاطع با فساد از عمده شاخص های بی بدیل و قابل توجه می باشد که ضرورت اهتمام در خصوص تحقق کارآمد همه این مولفه ها یک تکلیف است.

وی افزود: اختصاص اعتبارات و مشوق های اقتصادی به منظور توسعه پایدار مناطق کم برخوردار از اولویت های اصلی دولت مردمی سیزدهم است.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان با تبیین ضرورت اهتمام مجدانه مسئولان به مناطق کم برخوردار بر اهمیت تسهیل در امور معیشتی، ممانعت از اطاله پاسخ به درخواست ها و شکایات مردمی، اقدام مجدانه در توسعه پایدار منطقه، ایجاد زمینه های مناسب و مستعد سرمایه گذاری پویا و اشتغال آفرینی پایا تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار