رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز پنجشنبه از مسدود شدن جاده اصفهان به شهرکرد محدوده تونل رخ به دلیل واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 30 June 2022

سرهنگ  اصغر زارع افزود: صبح امروز ماموران پلیس راه استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه کامیون حامل بنزین در جاده  اصفهان به شهرکرد محدوده تونل رُخ مطلع و   در محل حاضر شدند.
وی با بیان اینکه هیچ گونه آسیبی به راننده خودرو وارد نشده است گفت: به دلیل نشت بنزین از خودروی مذکور و احتمال انفجار بلافاصله محدوده تونل رُخ در محور اصفهان – شهرکرد و باالعکس به صورت موقت مسدود شد.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سه راهی سامان، محور جعفر آباد، محور سامان – شهرکرد و سه راهی گاز، تونل فجر – شهرکرد به عنوان راه های جایگزین درنظر گرفته شده و دستگاه های امدادی در حال پاکسازی صحنه هستند.
سرهنگ زارع با بیان اینکه هر زمان محور مذکور به طور کامل پاکسازی و ایمنی لازم در آن فراهم شود محدودیت برداشته خواهد شد اظهار داشت: از رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند تقاضا می شود با ماموران پلیس راه همکاری کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار