استاندار اصفهان گفت: هرگونه اجرای طرح و پروژه در این استان باید با در نظر گرفتن تمامی ضوابط فنی باشد تا پروژه‌ها به خوبی پیش رود و در آینده مشکلی رخ ندهد.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸ 27 July 2022

سید رضا مرتضوی افزود: در این ارتباط لازم است تمامی آمار و ارقام پروژه‌ها از سوی نهادهای مختلف یکسان سازی شود تا در روند اجرا به مشکل بر نخوریم.

 وی اضافه کرد: در این ارتباط دفتر فنی استانداری و دبیرخانه باید نسبت به یکپارچه سازی اطلاعات اقدام کنند و از سوی دیگر نهادها با در نظر گرفتن ضوابط مشخص و دقیق نسبت به اجرا شفاف تر طرح ها تلاش کنند.

 استاندار اصفهان تصریح کرد: مشکلاتی که در گذشته وجود داشته و عدم بررسی دقیق سبب بروز مشکلاتی در زمان حال برای ما شده است بنابراین باید رویکرد تغییر کند و روش ها به سمت بهبود تغییر یابد.

وی با تاکید بر محاسبات دقیق در تمامی پروژه ها گفت: برای این منظور باید نهادها با تشکیل جلسات برای آماده سازی طرح ها هماهنگ تر عمل کنند.

وی اظهارداشت: از سوی دیگر مدیران دستگاه های اجرایی هرگونه کم کاری و سنگ اندازی کارمندان خود را پیگیری و با شدت با آن مقابله کنند.

جلسه کارگروه زیربنایی استان اصفهان عصر چهارشنبه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست استاندار اصفهان در محل تالاراستانداری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار