کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی مونسونی فردا دوشنبه در غرب و نیمه جنوب استان شدت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ 31 July 2022

حجت الله علی عسگریان با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی استان نسبت به فعالیت سامانه بارشی تابستانه موسوم به مونسون طی روز دوشنبه، اظهار داشت: بارش‌های رگباری موقتی و رعد و برق فردا با شدت کمتر و ضعیف‌تر نسبت به روزهای اخیر، در غرب و نیمه جنوبی استان و نواحی همجوار با استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: احتمال جاری شدن روان آب و آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه و وقوع سیلاب طی روز دوشنبه در مناطق یاد شده وجود دارد.

علی عسگریان به بارش‌های شبانه روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی به ترتیب از فریدونشهر با ۲۲ میلیمتر، فرودگاه شهید بهشتی اصفهان هست میلیمتر، مبارکه و زرین شهر چهار میلیمتر، شهر اصفهان و سمیرم یک میلیمتر و نجف آباد هشت دهم میلیمتر بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ساعات پیش رو تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار