سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر بندرعباس از کسب جایزه بهترین فیلم نخستین المپیاد فیلمسازی و بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان ایران توسط یکی از نوجوانان هنرمند استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 04 October 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایرنا، فروزان کهوری نژاد بندری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زهرا حیدری از نوجوانان هنرمند هرمزگان است که موفق به کسب این جایزه از سوی هیات داوران شد.

وی افزود : انجمن سینمای جوانان ایران دفتر هرمزگان 9 فیلم از هشت فیلمساز هرمزگانی را جهت شرکت در این المپیاد معرفی کرد.

کهوری نژاد بندری بیان داشت: در نهایت سه نفر زهرا حیدری با فیلم انسان که می خواهد ، دریا سایبانی با فیلم دریا و علی قره گوزلو با فیلم بی نام و نشان انتخاب و به این رویداد بزرگ اعزام شدند که در نهایت زهرا حیدری موفق به کسب جایزه بهترین فیلم این المپیاد فیلمسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوانان ایران با مشارکت بنیاد سینمای فارابی اقدام به برگزاری اولین المپیاد فیلمسازی کرد که در آن فیلمسازان نوجوان 12 تا 19 سال فرصت یافتند تا استعداد و ایده های سینمایی خود را ارائه کنند.

سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر بندرعباس بندرعباس بیان داشت: المپیاد فیلم سازی به عنوان یک تجربه جدید گام مؤثری در تحقق فرهنگی و برقراری عدالت هنری در همه استان ها است.

اولین المپیاد فیلمسازی و بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم نوجوان چهارم تا هشتم مهر ماه در همدان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار