۲۵ ورزشکار اصفهانی در کاروان مسابقات کشور‌های اسلامی که از فردا تا ۲۷ مرداد در شهر قونیه کشور ترکیه برگزاری می‌شود حضور دارند.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ 07 August 2022

نمایندگان اصفهان در این رقابت‌ها ۱۴ نفر از ورزشکاران مرد و ۱۱ نفر از ورزشکاران بانوان حضور دارند.
در بخش مردان این مسابقات هادی نوری در تیر و کمان، مهدی صابری و مسعود کامران در دو و میدانی، امیرحسین جمشیدیان در دوچرخه‌سواری، محمد رضایی و محمد رضایی طادی در شمشیربازی، حمیدرضا پاپی در جودو، پیمان گرامی (سرپرست)، گامر دیلانچیان (مربی)، متین سهران، مهرشاد اصغری، مهران قاسم‌زاده و علی‌رضا یاوری در شنا و رسول معتمدی در وزنه‌برداری از استان اصفهان به مسابقات اعزام شده اند.
سمیه رحیمی در تیر و کمان، اعظم بختی در شمشیربازی، فرزانه فصیحی و ریحانه مبینی در دو و میدانی، مرضیه پرورش‌نیا در تیراندازی، ناهید شیروانی (داور) در تنیس روی میز، مائده برهانی، شبنم علی‌خانی و محدثه مشتاقی در والیبال و حدیث نوروزی و نسترن ابریشم‌کار (پزشکیار) در هندبال بانوان اصفهانی حاضر در این رقابت‌ها هستند.
پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی با حضور ۵۷ کشور از ۱۸ تا ۲۷ مرداد ماه به میزبانی شهر قونیه در کشور ترکیه برگزار خواهد شد.
ایران در چهارمین دوره این رقابت‌ها که در سال ۲۰۱۷ به میزبانی کشور آذربایجان در شهر باکو برگزار شد، با کسب ۳۹ مدال طلا، ۲۶ نقره و ۳۳ برنز در مجموع ۹۸ مدال در جایگاه سوم ایستاد.
بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی برای نخستین بار در سال ۲۰۰۵ به میزبانی عربستان سعودی برگزار شد، این مسابقات که هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود، سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار