در راستای اجرای طرح تبیین "روایت جهاد ، رقابت خدمت" ؛ مدیر کل دفتر امور استان ‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و رضا برزوییان دبیر شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت در اصفهان، گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ 12 August 2022

دکتر  حبیب اله جلیلی مدیر کل دفتر امور استان ها هدف از برگزاری این نشست را ارزیابی عملکرد مدیران عضو شورای هماهنگی استان عنوان کرد و افزود: ارزیابی  استان های بر اساس  برنامه های اولویت دار وزارتخانه که به استانها ابلاغ شده است انجام می شود.

وی  در ادامه اجرای طرح تبیین "روایت جهاد ، رقابت خدمت" را  اقدامی مؤثر برای رسیدن به یک فهم مشترک در جهت ارتقای عملکرد  شورای هماهنگی مدیران استانی، رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف از طریق هم افزایی و تبدیل  مصوبات  شاخص شورای هماهنگی استانها به الگوی  قابل اجرا در کشور عنوان کرد.

این مقام مسئول همچنین گفت:  انتظار داریم جلسات شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌ های تابعه در استانها با حضور مقامات استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی  با نگاه رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف به صورت منظم و هدفمند  برگزار شود.

جلیلی روایت جهاد را گفتمان و رویکرد مؤثر همه ی مدیران امروز در سطح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و افزود: تشریح  فعالیت ها و اقدامات به منظور ترغیب و ایجاد رقابت بین مدیران در ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

در این جلسه میثم مداحی  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به گستردگی جامعه مخاطب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اصفهان، مسائل عمده و اصلی اصفهان را در حوزه های تامین اجتماعی، صندوق های بازنشستگی، آموزش  نیروی کار ماهر ف روابط کار، اشتغال و کارآفرینی ، تعاون، و سایر بخشهای مربوطه مطرح کرد.

مداحی  ضمن تبیین اقدامات و تلاش های صورت گرفته طی مدت زمان انتصاب وی تاکنون، تدوین شاخص های ارزیابی استان ها را دارای اهمیت خواند و خواستار توجه به گستردگی جامعه مخاطب در استانها و میزان  ظرفیتها و محدویت های  هر استان در شاخص های ارزیابی شد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و تعداد قابل توجه نمایندگان  اصفهان در مجلس، گزارشی از جلسات و تعاملات برقرار شده با نمایندگان استان اصفهان و نتایج حاصل از آن در  بهبود روند  ارائه خدمات به مردم ارائه کرد.

شایان ذکر است در این نشست عملکرد سه ماهه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اصفهان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار