استاندار از دستگاه‌های اجرایی خواست به سرعت اموال مازاد خود را تعیین تکلیف کنند.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 14 August 2022

استاندار اصفهان گفت: مسؤولان دستگاه‌ها، ساختمان‌های بدون استفاده خود را برای مدرسه در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دهند و اگر به خواست خود این کار را نکنند، قهرا از آن‌ها گرفته خواهد شد.
سیدرضا مرتضوی افزود: دستگاه‌هایی که اماکن استیجاری در اختیار دارند یا ساختمان‌های آن‌ها بدون استفاده است، اماکن خود را هرچه زودتر برای تعیین تکلیف به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای فروش یا گذاشتن در اختیار دستگاه‌های دولتی متقاضی قرار دهند.
وی با تاکید بر اقدامات مثبت دولت سیزدهم برای راه‌اندازی بسیاری از واحد‌های تولیدی افزود: به وضعیت بسیاری از بنگاه‌های تعطیل شده و یا رو به رکود رسیدگی و وارد مدار تولید شدند.
نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم وحدت رویه در تخصیص منابع لازم برای اشتغال‌زایی در استان گفت: پارسال مجلس ۱۳ هزار میلیارد تومان و امسال ۶۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی در کشور تصویب کرد که از این میزان سهم استان اصفهان امسال ۲۰۰۰ هزار میلیارد تومان بوده اما معلوم نیست این منابع در چه مسیری برای اشتغال‌زایی صرف شده‌اند.
مهدی طغیانی افزود: من در بازدید از دانشگاه هنر اصفهان متوجه شرایط بسیار بد محل آموزشی این دانشگاه شدم به طوری‌که این دانشگاه در شش خانه تاریخی مستقر است و کارگاه‌های درسی در زیرزمین این خانه‌ها در شرایط بسیار خطرناکی برگزار می‌شود و تقاضای تصویب مصوبه مناسب برای تدبیر این موضوع در شورای عالی برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی استان دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار