مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: شناخت استعدادها و ایجاد زمینه برای شکوفایی استعداد کودکان یکی از وظایف کانون پرورش فکری است.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ 07 October 2015
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: شناخت استعدادها و ایجاد زمینه برای شکوفایی استعداد کودکان یکی از وظایف کانون پرورش فکری است.

به گزارش فارس؛سیدمحمدرضا جوادی اظهار کرد: برگزاری نخستین المپیاد فیلم‌سازی در همدان نهالی نوپا است که سال‌های آینده نتیجه آن را خواهیم دید.

وی با اشاره به اینکه شناخت استعدادها و ایجاد زمینه برای شکوفایی استعداد کودکان یکی از وظایف کانون پرورش فکری است، بیان کرد: یکی از فیلمسازان نوجوان که به المپیاد فیلمسازی راه یافت از اعضاء کانون است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه المپیاد فیلمسازی در آینده نتایج خوبی خواهد داشت، افزود: از درون این المپیاد افراد حرفه‌ای و بزرگی به جامعه سینمای ایران معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کانون پروش فکری پس از جذب استعدادها و شناسایی آنان و ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت‌ها تعدادی از افراد را پس از دوران مراحل کودکی و نوجوانی در قالب مربیان کمکی کانون جذب کرده و از این ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

جوادی یکی از وظایف کانون را آشنایی کودکان و نوجوانان با فضای حرفه‌ای دانست و گفت: نمایشگاه آثار برتر حرفه‌ای کانون از آثار اعضا کانون پرورش فکری در همین راستا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های آموزشی برای اعضا در رشته‌های هنری اظهار کرد: این کلاس‌ها در حوزه سفال و تصویرسازی برگزار شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدانبرگزاری این کارگاه‌ها را موجب انتقال تجربه از هنرمندان حرفه‌ای به اعضا کانون دانست و افزود: بهره‌مندی از تجربه بزرگان عرصه‌های مختلف می‌تواند زمینه را برای ورود اعضا به فضای حرفه‌ای ایجاد کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار