مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان گفت: ۹۷ هزار نفر در استان تحت پوشش این صندوق هستند.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 15 August 2022

مهدی ابارشی اظهار داشت: امسال هم سهمیه در نظر گرفته برای پوشش بیمه در استان ۲۷ هزار نفر است که با همکاری دستگاه‌های مرتبط می توان این رقم را به دو برابر رساند.

وی افزود: جامعه هدف پوشش بیمه‌ای صندوق در استان ۳۱۲ هزار نفر بود که ۳۷ درصد آنها زیر پوشش قرار گرفته‌اند و بر اساس پیش بینی ها امسال این رقم به ۵۰ درصد خواهد رسید.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اصفهان خاطرنشان کرد: رفع موانع گسترش پوشش بیمه جامعه هدف توسط این صندوق از طریق همراهی فرمانداران و مسوولان دستگاه‌های مرتبط استان، ضروریست.

وی خواستار همراهی دستگاه‌های مرتبط برای افزایش پوشش جمعیت در  صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان شد.

ابارشی با اشاره به سفر مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در روزهای آینده به اصفهان اضافه کرد: برنامه‌های متعددی برای این سفر در نظر گرفته شده که از جمله آنها ملاقات با خانواده معظم شهدا، نشست با فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان و برنامه‌ریزی برای افزایش ضریب پوشش بیمه اجتماعی بسیجیان فعال استان است.

وی بیان کرد: ملاقات با خانواده شهید ابوالفضل شیروانیان از شهدای مُدافع حرم، دیدار با استاندار، انعقاد تفاهمنامه در باره ابلاغیه معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری برای افزایش شمار بیمه‌شدگان و اجرای طرح یک میلیون بیمه شده جدید در زُمره برنامه های دیگر این سفر است.

ابارشی، تشکیل قرارگاه محرومیت‌زُدایی و ایجاد قرارگاه فرعی کرامت برای برنامه‌ریزی و تشریک مساعی سایر سازمان های موثر در توسعه روستایی و مناطق محروم برای افزایش ضریب پوشش بیمه روستاییان، برگزاری جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انعقاد تفاهمنامه با اداره بهزیستی به منظور عضویت مددجویان در بیمه روستایی را بخش دیگری از برنامه‌های سفر یاد شده برشمرد.

 مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اصفهان افزود: انعقاد تفاهمنامه با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگردی برای بیمه اجتماعی شاغلان در این حوزه، ملاقات با مجمع نمایندگان استان و دریافت نظرهای آنها و ارائه پیشنهادهایی به این نمایندگان برای بهبود و تنوع خدمات بیمه‌ای برای جامعه روستایی و عشایری کشور از دیگر برنامه های این سفر یکروزه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار