رانندگان سرویس مدارس با ارائه بسته حمایتی فراخوان شدند.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸ 15 August 2022

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه ۴۳ شرکت حمل و نقل دانش آموزی در شهر اصفهان فعال هستند افزود:بعد از تعطیلات مدارس نشست‌هایی با اولویت فراخوان و جذب راننده و تعیین نرخ سرویس حمل و نقل دانش آموزی برگزار شد.
شهرام صانعی با بیان اینکه نرخ سرویس مدارس در شورای شهر تصویب و از فرمانداری به آموزش و پرورش ابلاغ شد گفت: مدیران مدارس موظف هستند تا ۳۱ مرداد دانش آموزان متقاضی سرویس را ثبت نام کنند.
وی با اشاره به اینکه قبل از کرونا ۸ هزار خودرو وظیفه حمل و نقل دانش آموزان را برعهده داشتند گفت: بعد از کرونا هزار و ۶۰۰ خودرو در زمینه سرویس مدارس فعالیت داشتند و بقیه به شغل‌های دیگری روی آوردند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان هم گفت: امسال باتوجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، سازمان تاکسیرانی شرایط مطلوبی را برای رانندگان سرویس مدارس ایجاد کرده است تا افراد مختلف با شرایط متفاوت امکان دریافت مجوز سرویس مدارس داشته باشند.
پرورش افزود: ثبت‌نام خودرو‌های شخصی برای دوگانه‌سوز کردن، اعطای وام تعویض مخازن سی ان جی، بخشودگی جرائم سنوات گذشته رانندگان، بخشودگی جرائم پروانه شرکت‌های سرویس دانش‌آموزی، تمدید استعلام‌های مورد نیاز برای افرادی که قبلاً مجوز داشته‌اند، کاهش استعلام‌ها برای افراد تازه وارد و امکان استفاده از خدمات بیش از ۶۰ مرکز رفاهی و تفریحی، قسمتی از بسته حمایتی این سازمان برای رانندگان سرویس مدارس است.
وی گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام اولیه در این طرح و کسب اطلاعات بیشتر، کد رایگان *۶۶۵۵* ۴۰۱۴۰۱ #را شماره گیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار