واکنش مدیرعامل باشگاه سپاهان به پرداخت حق پخش توسط صدا و سیما؛
مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از اینکه صداوسیما در خصوص حق پخش آدرس اشتباه به طرف‌داران می‌دهد گفت: در برنامه چهارم بودجه دولت اعلام شد صداوسیما مبلغی از تبلیغاتی که همزمان با مسابقات ورزشی پخش می‌شود به وزارت ورزش می‌دهد که به باشگاه‌ها برسد؛ این در حالی است که  نه باشگاه و نه سازمان لیگ هیچ مبلغی دریافت نکرده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ 18 August 2022

تابناک اصفهان - زهره روحانی: آئین معارفه کادر تیم‌های ورزش قهرمانی سپاهان با حضور بازیکنان و کادر فنی تمام تیم‌های زیرمجموعه باشگاه سپاهان و جمعی از طرف‌داران این تیم برگزار شد. در حاشیه این مراسم محمدرضا ساکت در گفتگو با خبرنگاران پیرامون موضوعات مختلف در حوزه باشگاه سپاهان صحبت کرد. ساکت از حضورش در کارگروه ویژه فدراسیون برای حل مسئله حق پخش خبر داد و گفت: ما در قالب کارگروه فدراسیون قرار خواهیم گرفت و در صورت تصویب هر برنامه‌ای توسط این کارگروه، یکی از مجریان جدی آن خواهیم بود، زیرا تعدادی از باشگاه‌های ایران بازی‌های پربیننده‌ای دارند. او حرکت صداوسیما را در پخش مسابقات غیرحرفه‌ای قلمداد کرد و افزود: یکی از شاخصه‌هایی که در گرفتن مجوز حرفه‌ای از طرف AFC لازم است ارائه مستنداتی در بخش اسپورت مارکتینگ و درآمدزایی ورزشی است که باشگاه‌ها چقدر از طریق پخش تلویزیونی وجه کسب کرده‌اید. او با بیان اینکه درآمد ناشی از تبلیغات و حق پخش مسابقات دو مقوله جدا از هم است و تأکید کرد: آنچه صداوسیما اعلام کرده به‌عنوان حق پخش مبلغی به باشگاه‌ها پرداخت کرده به‌هیچ‌وجه حق پخش نیست. مدیرعامل باشگاه سپاهان  گفت: در هفته نخست لیگ شاهد بودیم مربیان استقلال و پرسپولیس در اعتراض به موضوع حق پخش مصاحبه نکردند، بدون شک این حق باشگاه است و کارشان را رد نمی‌کنم.  ساکت با بیان اینکه همه تیم‌ها امسال مدعی‌اند عنوان کرد: سپاهان هم با دارا بودن کادر فنی پرقدرت یکی از مدعیان قهرمانی همچون سایر تیم‌ها است. او در مورد مسابقات آسیایی نیز گفت: تلاش می‌کنیم حضور قدرتمندانه‌ای در دو بخش بانوان و آقایان در مسابقات آسیایی داشته باشیم. مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: وظیفه باشگاه سپاهان اعتلای نام اصفهان و ایران در صحنه‌های بین‌المللی است. ساکت اظهار کرد: باشگاه سپاهان به‌عنوان اولین باشگاه دارنده مجوز حرفه‌ای، استانداردهای نوین مدیریتی و اولین و تنها باشگاه راه‌یافته به جام باشگاه‌های جهان تلاش دارد در قالب برنامه استراتژیک فعالیت‌های سازمان‌یافته‌ای را دنبال کند. او با تأکید بر رشد نام اصفهان و ایران ابراز داشت: این وظیفه‌ای است که در راستا ارزش‌های اصلی باشگاه یعنی پرورش روحیه جوانمردی و تکریم هواداران و ورزشکاران و توسعه استعداد پروری دنبال می‌شود.

دو هزار و ۴۰۰ ورزشکار تحت پوشش باشگاه سپاهان هستند. در سال گذشته ۹۱ ورزشکار آقا و ۵۷ ورزشکار بانو از سپاهان به تیم‌های ملی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار