کد خبر: ۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ 26 January 2015
مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان البرز از حضور بیش از60 هزار نفر در سی و هفتمین دوره از مسابقه های قرآنی این استان خبر داد.
 به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین 'محمد صالحی' درآیین پایانی سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآنی که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگی میلاد کرج برگزار شد، استقبال نوجوانان و جوانان این استان از رقابت های قرآنی ارزشمند و امید بخش توصیف کرد.
وی با اشاره به نحوه برگزاری مسابقه های قرآنی در سطح استان بیان داشت: نشست های متعددی برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه ها بخصوص با آموزش و پرورش برگزارشد.
صالحی یادآور شد: همکاری بیشتر ادارات آموزش و پرورش با اوقاف و امور خیریه استان نقش اساسی در افزایش تعداد شرکت کنندگان در مسابقه های قرآنی دارد.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان البرز با اشاره به افزایش آمار شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی امسال نسبت به سال گذشته، خاطر نشان کرد: نفرات اول تمام رشته ها به مسابقات کشوری قرآن در تبریز و برترین های اذان به بوشهر اعزام می شوند.
حجت الاسلام صالحی از میزبانی پرچم و خادمین حضرت معصومه (س) از بعدازظهر پنجشنبه هفته آینده به مدت سه روز در استان البرز خبر داد.
سی و هفتمین دور از مسابقه های قرآنی استان البرز دررشته های حفظ ، قرائت ، ترتیل و مفاهیم قرآنی و نوزدهمین دوره مسابقات اذان ، تواشیح ، ابتهال ، فراز خوانی ، همخوانی و دعاخوانی برگزار شد.
درآیین پایانی این مسابقه ها، نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج، معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز حضور داشتند که از برترین های رشته های مختلف قرآنی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار