مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان بر لزوم تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد و گفت: لازم است برنامه زمانی تجهیز کارگاه‌ها توسط انبوه‌سازان و سازندگان در اسرع وقت تهیه شود.
کد خبر: ۱۰۶۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ 06 September 2022

علیرضا قاری‌قرآن روز سه شنبه در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان در جنوب کلانشهر اصفهان، افزود: برای حل مشکلات موجود، شرکت های عمران شهرهای جدید باید با حضور در کارگاه های ساخت و ساز، مسائل و مشکلات را با سرعت پیگیری و حل و فصل کنند.  

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن از لحاظ جنس طرح شباهت‌هایی با پروژه‌های راهسازی و پل‌سازی دارد، گفت: در این قبیل پروژه‌ها با انعقاد قرارداد، زمین در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد و مطابق با شرایط پیمان عمل می‌شود، در طرح نهضت ملی مسکن نیز بطور تقریبی به همین شیوه است با این تفاوت که کارفرما مردم هستند، بعلاوه اینکه در این طرح برای کمک به مردم شیوه‌نامه هایی تنظیم شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با تاکید بر اجرای طرح‌ها بر اساس ساز و کار ویژه و مشخص اضافه کرد: کیفیت به همراه صرفه جویی در هزینه‌ها برای دستیابی به بهای تمام شده مناسب ضرورت دارد و باید حساب شده و دقیق پیش رفت.  

وی تاکید کرد: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح‌ها، برنامه زمانی تجهیز کارگاه توسط انبوه‌سازان و سازندگان در اسرع وقت ارائه و علاوه بر این، برنامه زمان‌بندی، تهیه شود.  

قاری‌قرآن با بیان اینکه الزامی است برنامه زمان‌بندی همه سازندگان و انبوه سازان این طرح مشخص و در ذیل قراردادها ارائه شود گفت: این برنامه ها در جلسه های مختلف پیگیری می شودو در صورت عدم تطابق، مصداق‌های مرتبط را بررسی و مشکلات را در محل اجرای طرح حل می‌کنیم و بدین ترتیب کارها با سرعت پیش می‌رود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: امروز در جلسه بهارستان، موضوعات و مباحث پیرامون خدمات شهری، آب، برق و گاز و مباحث نظام مهندسی، ایمنی در ساختمان، روند اجرای قراردادها مطرح شد و جهت رفع مشکلات برنامه ریزی لازم بعمل آمد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار