روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت متروی منطقه اصفهان اعلام کرد: این شرکت به‌منظور خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در آئین پیاده‌روی اربعین حسینی، روز شنبه _بیست‌وششم شهریورماه_ سرویس‌دهی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 13 September 2022

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت متروی منطقه اصفهان اعلام کرد: به‌منظور خدمت‌رسانی ویژه به زائران پیاده‌روی نمادین اربعین در روز شنبه -بیست‌وششم شهریورماه- همزمان با اربعین امام حسین (ع)، متروی اصفهان خدمت‌رسانی می‌کند.

شهروندانی که در راهپیمایی اربعین اصفهان شرکت می‌کنند می‌توانند از تمام ایستگاه‌های خط یک متروی این کلان‌شهر، روز شنبه _بیست‌وششم شهریورماه_ از ساعت ۹ تا ۱۵ استفاده کنند.

شرکت متروی منطقه اصفهان طبق روال روزهای گذشته آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در مراسم دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در اصفهان است و ایستگاه‌هایی که در مسیر این مراسم قرار دارد، به‌ویژه ایستگاه‌های مفتح، تختی، امام حسین (ع) و میدان آزادی آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شهروندان در این روز است.

خط یک متروی اصفهان روز جمعه _بیست‌وپنجم شهریورماه_ طبق روال روزهای جمعه و روز اربعین به‌طور ویژه در تمام ایستگاه‌ها خدمات‌رسانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار