مدير عامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان:
تابناک: مدير عامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان گفت: هر ساله همزمان با بازگشایی مدارس به منظور ایجاد روحيه نشاط و شادابي در بين دانش آموزان و خانواده های آنها ، افزایش فرهنگ استفاده از گل و گیاه و آشنایی با مزایای آن جشنواره ای در محل بازار گل و گیاه شهرداری اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 06 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان؛ اصغر كشاورز بیان داشت: در این جشنواره نمایندگان تولیدکننده و پرورش‌دهندگان گل و گیاه از استان‌های مختلف کشور حضور دارند و جدیدترین تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت: یکی از نقاط برجسته این جشنواره حضور تولید کنندگان ماهی های زینتی و همچنین تولید کنندگان مشاغل خانگی است که عموماً از زنان سرپرست خانوار را شامل می شود.

کشاورز بیان داشت: از اهدف مهم برگزاری این جشنواره کنترل قیمت‌ها، فرهنگ‌سازی و آشنایی با کاشت و تولید گل‌ و گیاه از سنین پایه، آشنایی و حمایت از مشاغل خانگی و همچنین تولید کنندگان ماهی های زینتی است.

مدير عامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان اظهار داشت: در این جشنواره انواع گل‌های شاخه بریده و آپارتمانی، کاکتوس، درختان و درختچه‌های مثمر و غیر مثمر، گل‌های فصلی، بذر و انواع گلدان‌های سفالی و پلاستیکی عرضه شده و کالاهایی مانند گل‌های خشک، ظروف میناکاری شده، چرم‌های طراحی و نقاشی شده و دیگر اقلام مربوط به مشاغل خانگی و انواع ماهی های زینتی و صنایع وابسته آن در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.

کشاورز در ادامه سخنان خود به ویژگی های این جشنواره اشاره نمود و گفت: فضا سازی محیط بازار با المان های گل آرایی شده مرتبط با کودکان و نوجوانان یکی از ویژگی های بارز این جشنواره به شمار می رود.

مدير عامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان اهداء15 هزار گلدان از گلهای آپارتمانی به دانش آموزان به همراه بروشور روش نگهداری، استفاده از هشت دستگاه اتوبوس گل آرایی شده جهت انتقال دانش آموزان از نقاط مختلف شهر به محل برگزاری جشنواره، انجام مشاوره و معرفی قسمتهای مختلف بخش مشاغل خانگی همراه با توضیحات کامل توسط کارشناس مشاغل خانگی، اهداء پنج هزار جلد کتابچه نقاشی با موضوع مشاغل خانگی، رونمایی و توزیع cd نگهداری ماهیان آب شیرین و هدیه 20 هزار ماهی به کودکان بصورت رایگان را از دیگر فعالیت های جنبی این جشنواره به اعلام کرد.

مدير عامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان در بخش پایانی سخنان خود مطرح کرد: این نمایشگاه توسط بخش خصوصی برگزار خواهد شد و سازمان میادین وظیفه نظارتی در برگزاری این جشنواره را بر عهده دارد.

این جشنواره که در محل بازار گل و گیاه شهرداری اصفهان واقع در خیابان جی، خیابان همدانیان برگزار می شود از 14 مهرماه الی 24 مهر ماه از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار