هفدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی که مقرر بود آبان امسال در اصفهان برگزار شود به اردیبهشت سال ۱۴۰۲ موکول شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ 14 September 2022

دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اظهار داشت:  با توجه به بازخورد مخاطبان جشنواره در مورد برگزاری جشنواره در فصل بهار و تقارن آن با ایام بزرگداشت شیخ بهایی و روز ملی کارآفرینی و برگزاری جشنواره در محل هتل عباسی و استفاده از گذر چهارباغ عباسی اصفهان، برگزاری هفدهمین دوره جشنواره به اردیبهشت سال آینده موکول شد.
عبدالرضا کبیری افزود: بدلیل اینکه مقرر است هفدهمین دوره جشنواره حضوری برگزار شود، تقاضای زیادی داشتیم که جشنواره مشابه سال های گذشته در اردیبهشت ماه برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: بدلیل اینکه ۲ دوره قبل جشنواره شیخ بهایی در دوران کرونا بصورت مجازی برگزار شد، ستاد اجرایی جشنواره در آن برهه زمانی تصمیم گرفت جشنواره را آبان و همزمان با هفته جهانی کارآفرینی برگزار کند.
دبیرخانه جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی نیز اعلام کرد: پس از برگزاری موفق ۲ دوره گذشته جشنواره به صورت مجازی در شرایط سخت همه‌گیری کرونا، نظر به استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از برگزاری باشکوه دوره‌های پیشین این جشنواره به صورت حضوری در اردیبشهت‌ماه، جهت بهره‌گیری از زیبایی‌های بهاری شهر اصفهان به عنوان نگین علم و فناوری کشور، هفدهمین دوره جشنواره در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ مقارن با ایام بزرگداشت دانشمند بزرگ جهان اسلام شیخ بهایی و روز ملی کارآفرینی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار