فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ 15 September 2022

سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی بررسی موضوع جهت دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و جمع آوری سرنخ‌های موجود درصحنه‌های وقوع سرقت عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی توانستند ۴ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۴ قلم لوازم سرقتی کشف شده تصریح کرد: متهمان که در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند خاطر نشان کرد: پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان و کسانی که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان می‌کنند و باعث ایجاد نا امنی در جامعه می‌شوند ایستاده است و از شهروندان تقاضا داریم توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار