رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اسامی برترین‌های مرحله استانی بخش چهل و پنجمین دوره مسابقات اوقاف اصفهان مشخص شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 15 September 2022

حمید بخشی با اشاره به اعلام نتایج مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف اظهار داشت: در بخش معارفی ۵۸۸ شرکت کننده در سه بخش تفسیر عمومی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به صورت آنلاین در روزهای ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه رقابت کردند که در نهایت ۱۷۶ نفر برای شرکت در مرحله مقدماتی کشوری حائز شرایط شدند.

وی گفت: این افراد ۲۰ مهر ماه همزمان با سراسر کشور به صورت آنلاین برای حضور در مرحله نیمه نهایی کشوری رقابت خواهند کرد و برترین‌های این مرحله نیز سوم دی ماه در قم رقابت خواهند کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بخش تفسیر عمومی ۲۸۹ نفر شرکت کننده در مرحله استانی داشتیم، اضافه کرد: ۹۲ نفر در این آزمون حد نصاب نمره را کسب کردند و ۱۵ نفر کسب نمره ۱۰۰ را داشتند.

وی با اشاره به اینکه در بخش نهچ البلاغه نیز ۲۱۵ شرکت کننده داشتیم، افزود: از این تعداد ۶۵ نفر حدنصاب ۸۰ به بالا را آوردند که از این تعداد ۱۵ نفر نمره ۱۰۰ را گرفتند.

وی گفت: در بخش صحیفه سجادیه نیز ۸۴ نفر شرکت کردند که ۱۹ نفر موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی کشوری شدند.

وی با بیان اینکه در بخش آوایی نیز ز استان اصفهان ۲۴ نفر برای این مسابقات برگزیده شدند، ادامه داد: از این تعداد ۱۲ نفر خانم و ۱۲ نفر آقا به مرحله مقدماتی کشوری این مسابقات راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش آوایی در نیمه دوم مهر ماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: برای این مسابقات راه یافتگان در مرکز استان به صورت ضبطی آثار خود را ارائه می‌دهند و پس از ارسال به سازمان و بررسی آثار اسامی راه یافتگان به مرحله کشوری اعلام خواهد شد.

وی گفت: مرحله نهایی کشوری نیز ۲۷ دی ماه به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

بخشی اسامی راه یافتگان استان اصفهان در بخش آوایی به مرحله مقدماتی کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن را به شرح زیر اعلام کرد.

رشته قرائت تحقیق

محمد مهدی کهکشان

حسین نصر

علیرضا مکاری

قرائت ترتیل

امیر طیب تائبی

محمدرضا رحیمی

محمد پورسینا

حفظ کل

موسی معتمدی

محمد توکلی

حسین خانی بیدگلی

حفظ ۲۰ جز

محمد مهدی رضایی

سید مهدی بنی هاشمی

مصطفی خواجه

قرائت تحقیق

معصومه صحرایی

قرائت ترتیل

عفت عبداللهی

زهرا صلواتی

حفظ کل

نفیسه منصوری

راضیه رحیمی

معصومه گودرزی

صفا عسگری

زهرا محبی

حفظ ۲۰ جز

حنانه امینی

مریم رضایی

زهرا میرزایی

الهه اکبری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار