۸۰۰۰ مترمربع از اراضی دولتی شهر انارک برای تامین خدمات در محدوده و حریم شهری واگذار شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ 18 September 2022

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین گفت: این واگذاری‌ها شامل دو پلاک زمین با کاربری اداری- انتظامی و اداری بوده است که در وسعت‌های چهار هزار و ۲۸۰ مترمربع و سه هزار و ۸۰۳ مترمربع به دستگاه‌های اجرایی اختصاص داده شد.
مهدی علمی افزود: درحال حاضر طرح ساخت باند دوم سه راه مشجری به چوپانان به طول ۳۰ کیلومتر با ردیف اعتبار ملی در شهرستان نایین در دست اجرا است.
وی گفت: طرح بزرگ و ملی جاده طریق‌الرضا (مسیر بین اصفهان و خراسان‌رضوی) که این محور را به بزرگراه دوبانده تبدیل می‌کند و موجب افزایش ایمنی در تردد و جلوگیری از وقوع تصادفات در این محور می‌شود، عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۹ از سمت نایین آغاز شد و تا کنون سه مرحله از آن به بهره‌برداری رسیده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین افزود: قطعه بعدی این طرح حدفاصل سه راهی چوپانان به مشجری است که دارای پیمانکار با سابقه است و عملیات اجرایی آن بصورت بتن غلطکی – آسفالتی درحال اجراست.
علمی گفت: طرح جامع شهر نایین و طرح تفصیلی شهر‌های انارک و بافران در دست تهیه است که نقشه وضع موجود هر سه شهر به تصویب رسیده و جلسات کمیته کارشناسی شهر بافران نیز به پایان رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار