رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و امور مدارس غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیر دولتی این استان، ۷۵ مورد گزارش مردمی و ۱۲۰ مورد گزارش ناظران وارزیابان اداره کل آموزش و پرورش از تخلفات مدارس غیر دولتی ثبت ، پیگیری و با متخلفان برخورد شده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ 19 September 2022

علی حمیدی  با بیان اینکه والدین می توانند تخلفات مدارس را با مراجعه به درگاه https://mosharekatha.ir  اطلاع دهند ، افزود: در استان هزار و ۳۳۷ مدرسه غیر دولتی در مقاطع مختلف فعال هستند که تاکنون ۱۴۰ هزار دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید در این مدارس ثبت نام شده اند درصورتی که پارسال تعداد دانش آموزان ۱۳۲ هزار نفر بوده است.
وی به اولیا دانش آموزان توصیه کرد: براساس فعالیت وخدمات اضافه مدارس غیر دولتی هزینه پرداخت کنند و حتما با تحقیق و ارزیابی لازم مدارس مورد نظر خود را انتخاب و توجهی به نام و سفارش دیگران نداشته باشند.
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و امور مدارس غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استان اصفهان در خصوص فعالیت و عملکرد کمی وکیفی مدارس غیر دولتی از استان‌های برتر در کشور است.
شهرام صانعی رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز افزود: در سال تحصیلی جدید چهار هزار سرویس مدرسه در استان جابجایی دانش آموزان را برعهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار