محصولی برای استفاده از نما‌های ساختمان ارائه شده که نسبت به نما‌های سنگ طبیعی قیمت کمتر و مقاومت بالاتری دارد.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 20 September 2022

مدیرعامل یک شرکت فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: این شرکت محصولی برای استفاده از نما‌های جذاب داخلی و بیرونی ساختمان ارائه داده که نسبت به نما‌های سنگ طبیعی، قیمتی به مراتب کمتر و مقاومت بالاتری دارد.
نسرین دهقانی افزود: استفاده از سنگ طبیعی علاوه بر قیمت بالا، محدودیت‌هایی چون ترک‌خوردگی با تغییرات دما یا رنگ‌پریدگی به دلیل برخورد اشعه خورشید دارد.
وی گفت: اگر بخواهیم از سنگ‌های طبیعی برای طراحی نما‌های سه بعدی استفاده کنیم باید طرح سه بعدی آن‌ها را با دستگاه‌های CNC ایجاد کنیم که علاوه بر هزینه‌های بالا، احتمال شکستن سنگ‌ها حین تراش را افزایش می‌دهد.
مدیرعامل این شرکت فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: متریال نورپردازی شده این شرکت که جزو محصولات خلاق شناخته شده علاوه بر زیبایی از مقاومت بالایی برخوردار است و رنگ خود را با اشعه UV خورشید از دست نمی‌دهد و همچنین با سنگ مصنوعی به راحتی می‌توان هر طرحی را ایجاد کرد.
دهقانی گفت: قیمت سنگ‌های طبیعی حدود ۱۲ میلیون تومان به ازای هر متر است در حالی که محصولات این شرکت حدود ۲ میلیون هزینه دارد و می‌توان از آن با طراحی مشابه و کیفیت بهتر از سنگ استفاده کرد.
وی افزود: همچنین دیوارپوش نمای داخل و دیوارپوش نمای خارج که کاملاً از مواد اولیه داخلی تهیه می‌شود و تحریم‌ها در نوسان قیمت آن اثرگذار نیست، بر اساس پارامتر‌های مختلف، چون دمای محیط و به صورت سفارشی‌سازی شده در ۷۰ طرح مختلف تولید می‌شود که بر جذابیت آن می‌افزاید.
مدیرعامل این شرکت گفت: توسعه شرکت در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موجب اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم برای ۴۵ نفر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار