۳۵۰ دستگاه اتوبوس درون شهری روز چهارشنبه وارد ناوگان حمل و نقل درون شهری اصفهان شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 21 September 2022

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در آیین بهره‌برداری از ناوگان جدید حمل و نقل درون شهری اصفهان گفت: امروز۵۳ دستگاه اتوبوس کوچک ۸.۵ متری، ۵۶ دستگاه اتوبوس جدید و ۲۴۰ دستگاه اتوبوس بازسازی و آماده سازی شده وارد شبکه حمل و نقل مسافر اصفهان شد.

سیدعباس روحانی افزود: اتوبوس های آماده سازی شده از حدود چهار سال گذشته به دلایل مختلف زمین گیر شده بود که به همت شرکت واحد اتوبوسرانی به ویژه کارکنان معاونت فنی برای استفاده شهروندان مهیا شده است.

وی اظهار داشت: ۱۲ دستگاه از اتوبوس‌های جدید از شرکت اسکانیا و مابقی از شرکت ایران خودرودیزل است که اتوبوس های شرکت اسکانیا از مجموع ۷۳ دستگاهی است که با کمک دولت خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان افزود: شهرداری اصفهان برای بهره‌برداری از این اتوبوس‌ها در مجموع معادل ۴۹۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه گام سوم افتتاح پروژه‌های شهری در اصفهان با شعار "به احترام مردم اصفهان" انجام شده است، گفت: تعداد ناوگان اتوبوسرانی این کلان‌شهر در آستانه مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید با افزایش ۲برابری، به حدود ۹۰۰ دستگاه رسیده است.

روحانی افزود: در زمان پیک تردد دانش‌آموزان در شهر که همزمان با آغاز و پایان ساعت فعالیت مدارس است، سرویس‌دهی خاصی به آنها انجام خواهد شد.

همچنین در حاشیه مراسم بهره‌بهرداری از ناوگان جدید اتوبوسرانی شهر زنگ شکوفه‌ها ویژه دانش ‍‌آموزان بدو ورود و پیش دبستانی‌ها توسط شهردار اصفهان در مدرسه شهید بدیهی نواخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار