نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ‌امروز جهاد تبیین به‌عنوان یکی از مهمترین وظایف پیشکسوتان دفاع مقدس مطرح است و لازم است که این افراد به روشنگری در اطراف خود بپردازند.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ 21 September 2022

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس اصفهان، اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان باید به ایستادگی و استقامت در مسیر جهاد در راه خدا ادامه دهند.

وی با اشاره به رویدادهای اخیر که در کشور رخ داده است، ادامه داد: هنوز تمام ابعاد این حادثه مشخص نیست و پزشکی قانونی نظر خود را در این زمینه اعلام نکرده است، برخی این موضوع را دست آویز اغتشاش قرار داده‌اند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه باید دشمن خارجی را به‌خوبی بشناسیم افزود: این اتفاق بار دیگر موجب شد تا صف دشمنان داخلی و مغرضان از مردم جدا شود و باید عاملان اغتشاشات اخیر شناسایی شوند تا معلوم شود که دست آنها در دست چه کسانی قرار گرفته است.

وی گفت: بعضی از افراد غرضی ندارند اما از روی نادانی و نا آگاهی با دشمنان همراهی می کنند، تکلیف دشمنان مشخص است اما باید همه احتمال‌ها را در نظر گرفت.

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: باید دشمن خارجی، مغرضان داخلی و افراد ناآگاه داخلی را در این حوادث و وقایع شناسایی کنیم.

وی گفت: خداوند در قرآن کریم به مسلمانان وعده داده  است که اگر به فرمان و دستور پیامبر و رهبر جامعه گوش بدهند و در مسیر آنها قدم بردارند، همه مجاهدت‌ها و حرکت‌های آنها در این مسیر اجر و پاداش الهی می‌دهیم.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه خداوند پاداش زحمات پیشکسوتان دفاع مقدس را خواهد داد، افزود: خداوند در قرآن فرموده است که هر تشنگی، سختی و گرسنگی که در مسیر جهاد در راه خدا برای مسلمانان پیش بیاید و هر حرکتی که موجب عصبانیت دشمن شود، عمل صالح به‌شمار می‌آید.

وی ادامه داد: پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان باید به ایستادگی و استقامت در مسیر جهاد در راه خدا ادامه دهند که خداوند فرموده است کسانی که در راه ما استقامت کنند، ملائکه و فرشتگان بر آنها نازل می‌شوند و مژده پاداش الهی به آنها داده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار