همزمان با سراسر کشور
آیین رژه نیرو‌های مسلح با سخنرانی استاندار در مقابل گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 22 September 2022

نخستین روز از هفته دفاع مقدس با مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان اصفهان صبح امروز از مقابل گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

استاندار اصفهان در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس بر لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های بعد تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال مختل کردن الگوی انقلاب است و نباید اجازه تحریف این الگو را دهیم و پیشکسوتان ایثار و شهادت اعم از ارتش و سپاه و بسیج و سایر حوزه ها، باید مراقب باشند در خصوص دفاع مقدس تحریفی صورت نگیرد و همچنین باید زمینه انتقال این الگو به نسل‌های بعد فراهم شود.
سیدرضا مرتضوی در ادامه سخنانش با اشاره به شرایط کشور پس از انقلاب گفت: دشمن بعثی با پشتیبانی شرق و غرب ۳۱ شهریور به کشورمان حمله کرد، ولی به واسطه انقلاب اسلامی شرایط دیگری رقم خورد.
وی با بیان اینکه در این دوران جوانان به درجه‌ای رسیدند که منافع شخصی را فدای کار خدایی و الهی کردند افزود: اگر بخواهیم مسیر طی شده استمرار یابد چاره‌ای جز توجه به راهبرد‌های مورد استفاده در دفاع مقدس نداریم و یکی از وظایف امروز پیشکسوتان ایثار و شهادت اعم از ارتش و سپاه و بسیج و سایر حوزه ها، مراقبت ازاین الگوی بی‌نظیر است.
استاندار اصفهان افزود: باید مراقب بود در این زمینه تحریفی صورت نگیرد و زمینه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های بعد فراهم شود و امروز دشمن به اهمیت جایگاه این دوران طلایی در موفقیت‌های نظام اسلامی واقف است و لذا برای جبران در شکست‌های پی درپی به دنبال ایجاد شبهه افکنی برای مختل کردن این الگوی عظیم است.
مرتضوی گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تلاش کرد که با توطئه‌های مختلف انقلاب را شکست دهد، ولی در دوران دفاع مقدس اوج عقلانیت، تعاون، همبستگی تمدنی، ارتقای امنیت، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی به تمام معنا رقم خورد.
ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: بر خود می‌بالیم که رهروی شهدایی هستیم که جانشان را در راه حفظ آزادی و عزت کشور در طبق اخلاص گذاشتند و خرسندیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد نیرو‌های مسلح رضایت کامل را دارند.

سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست افزود: به نمایندگی از نیرو‌های مسلح استان اعلام می‌کنم، که این نیرو‌ها به پشتیبانی دعای خیر مردم و رهبری مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان با قدرت ایستاده‌ایم.

در پایان این مراسم  یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی ارتش ، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مستقر در استان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار