امام جمعه موقت اصفهان گفت: مطالبات درست و به حق باید به صورت قانونی از مسئولان مربوطه پیگیری شود و با اغتشاش و اهانت به مقدسات نمی‌توان به نتیجه رسید.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 23 September 2022

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد محمودی در خطبه های امروز نماز جمعه اصفهان در مصلای بزرگ این شهر با اشاره به اینکه دشمن همواره ناکام بوده است و برای مثال طرح خاورمیانه جدید در نطفه خفه شد، تصریح کرد: هر چه نظام ما به جلو و به سمت قله حرکت می کند استعمارگران بیشتر تحقیر می‌شوند و حساسیت و دشمنی دشمنان فزونی می‌یابد.

وی با اشاره به نشان دادن عکس شهید سردار سلیمانی در سازمان ملل توسط آیت الله رییسی اضافه کرد: رییس جمهور در آن اجلاس با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت کسی که دنیا باید به او افتخار کند و جهان به او مدال افتخار دهد چرا توسط دشمن شهید شد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: این روزها کشورمان در سطح جهانی سرافراز است، تلاش دولت سیزدهم دستاوردهای متعددی را برای ملت و انقلاب به دنبال داشته و ایران به عنوان عضو در پیمان شانگهای معرفی شد که حتی با تجلیل منتقدان نیز همراه بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی ادامه داد: دولت انقلابی و رییس جمهور مردمی با قدرت و شوکت فعالیت می‌کنند و بدون سازش و با توان و قدرت بر مشکلات چیره شدند.

وی با اشاره به اینکه حضور فعالانه نظام در تمام عرصه ها، دشمنان را ناراحت کرده است ، اظهار داشت: دشمن با توجه به وقایع اخیر در کشور در حال مسموم کردن فضاست و قصد دارد امنیت ملی را مخدوش کند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اهانت به قرآن و مساجد در وقایع اخیر رقم خورد، گفت: مردم ما این بی حرمتی ها را بر نمی‌تابند، این مردم همان افرادی هستند که در سال ۸۸ نیز به صحنه آمدند و اجازه اهانت به اسلام را ندادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی با تاکید بر اینکه خواص نیز باید با دقت خود سعی کنند آب به آسیاب دشمن نریزند، تصریح کرد: این روزها هوشیاری مردم مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: مطالبات درست و به حق شهروندان باید به صورت قانونی دنبال شود و اغتشاش و اهانت به مقدسات راه رسیدن به خواسته ها نیست.

وی با بیان اینکه عوامل دشمن در حوادث اخیر نقش داشتند، گفت: آنان قرآن را آتش زدند و به مراکز مختلف حمله و مردم بی دفاع و نیروهای انتظامی و بسیجیان را شهید کردند.

جمعی از نمازگزاران در اعتراض و محکومیت حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران و توهین آنها به مقدسات ظهر جمعه ( ۱ مهر ۱۴۰۱ ) پس از اقامه نماز دراصفهان راهپیمایی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار