مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان از توزیع بیش از یک هزار و ۵۰۰ قلم انواع وسایل و تجهیزات آموزشی در کارگاه‌های مدارس این استان با هدف ارتقای آموزشی در سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ 24 September 2022

مجید نسیمی افزود: اقلام یاد شده بیشتر در هنرستان‌های استان اصفهان توزیع شد و وضعیت آموزشی مهارتی و فنی در سال تحصیلی فعلی بهبود خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: این تجهیزات شامل انواع وسایل آموزشی و کمک آموزشی مانند رایانه، ویدئو پرژکتور، گرمایشی و دیگر ملزومات مورد نیاز بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان خاطرنشان کرد: امسال اعتبار جداگانه‌ای از سوی سازمان برای تجهیز هنرستان های فنی حرفه ای تخصیص یافت که این رقم به ۲۳ میلیارد تومان رسید.

نسیمی گفت: سال گذشته بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان برای خرید و تامین انواع تجهیزات مدارس این استان هزینه شد.

وی اضافه کرد: اعتبارات سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن افزایش یافت و سبب شد بتوانیم بخش قابل توجهی از تجهیزات را تامین کنیم و در اختیار مدارس قرار دهیم که به دنبال آن مدارس در سال تحصیلی فعلی نیز شرایط بهتری یافته اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان تصریح کرد: تامین و ارتقای وسایل آموزشی و کمک آموزشی نقش اساسی در بهبود وضعیت آموزش دارد  و  سعی ما بر تامین اعتبارات کافی و خرید وسایل مورد نیاز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار