همزمان با هفته گردشگری
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان از افتتاح ۱۱ مجموعه اقامتی و تفریحی با اشتغال ۱۲۳ نفر در این استان اصفهان همزمان با پاسداشت هفته گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 28 September 2022

علیرضا ایزدی اعلام کرد: با افتتاح این ۱۱ مجموعه برای ۱۲۳ نفر به‌صورت مستقیم در ۶ شهرستان استان اشتغال‌زایی خواهد شد و ۳۱۷ تخت به ظرفیت اقامت استان افزوده خواهد شد.

ایزدی تصریح کرد: این واحدهای گردشگری با حمایت بخش دولتی و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با سرمایه‌ای بالغ ‌بر ۲۷۰ میلیارد تومان در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه ها شامل یک مجموعه گردشگری با زیربنای بالغ ‌بر ۷۰ هزار مترمربع و ۱۰۰ تخت و اشتغالزایی ۶۰ نفر در شهرستان مبارکه، یک اقامتگاه بومگردی در شهر کوهپایه با مساحتی بالغ‌بر ۲هزار مترمربع و با اشتغالزایی پنج نفر و یک پارک طبیعت در شهرستان سمیرم در مساحتی بالغ‌بر بکهزار و ۵۰۰ مترمربع و با اشتغال‌زایی سه نفر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: همچنین ۲ اقامتگاه بومگردی در سمیرم با مساحتی بالغ‌بریکهزار مترمربع و با اشتغالزایی چهار نفر، سه اقامتگاه سنتی در کاشان با ظرفیت اشتغال‌زایی ۲۹ نفر، یک اقامتگاه بومگردی و یک سفره‌خانه سنتی در شهرستان کویری خوروبیابانک با ظرفیت اشتغال‌زایی ۱۴ نفر و همچنین یک اقامتگاه بومگردی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه با ظرفیت اشتغال‌زایی ۱۲ نفر در این هفته افتتاح می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار