محسن رضایی:
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: حضور جوانان ایرانی در عرصه اقتصادی کشور باعث شکوفایی و توسعه کشور می شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ 30 September 2022

محسن رضایی در یادواره شهدای سفید شهر از توابع شهرستان کاشان با بیان اینکه دو ابرقدرت شرق و غرب در هشت سال دفاع مقدس در مقابل نظام توحیدی ایران اسلامی ایستادند تا این حکومت نوپا را ساقط کنند، گفت: اما جهانیان از قدرت ایمان و باورهای مذهبی رزمندگان رشید اسلام غافل بودند که در نهایت منجر به شکست جبهه کفر در این جنگ شد.

رضایی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی هم استکبار به سرسپردگی آمریکا به همراه ایادی خودفروخته داخلی آن به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: در کنار این فعالیت‌ها جنگ رسانه‌ای محور غربی عربی همراه با تحریم‌های ظالمانه استکبار به کمک آنها آمده است ولی در حال حاضر هم آنان نسبت به قدرت ایمان ایرانیان غافل هستند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در جنگ ایران و عراق و در طول هشت سال دفاع مقدس هیچ برابری وجود نداشت بلکه یک نابرابری مطلق بین دو طرف جنگ وجود داشت چراکه رژیم بعثی عراق در هنگام حمله به ایران مجهز به آخرین و به روز ترین سلاح‌های جنگی بود و پیشرفته‌ترین سلاح ایران آر پی جی بود.

وی با اشاره به اینکه در عرصه اقتصادی کشور فرصت‌های زیادی را در سال‌های گذشته از دست داد، اظهار داشت: کسانی که در طول ۳۰ سال گذشته اقتصاد دست آنها بود چه کاری برای مردم و کشور کردند و چرا باید معیشت و وضع اقتصادی کنونی مردم اینگونه باشد؟

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید از ورود جوانان به عرصه‌های مختلف اقتصادی استقبال و حمایت کنیم، ابراز داشت: این موضوع باعث شکوفایی و رونق اقتصادی و معیشتی خانواده‌های ایرانی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته به جوانان اعتماد نشد و روحیه نگاه به آن‌سوی مرزها در بین سیاستمداران نهادینه شده بود، تصریح کرد: با جوانان خلاق و فعال ایران زمین در حوزه‌های مختلف صنعتی و اقتصادی و بازرگانی می‌توانیم پیروز باشیم و از این بلاتکلیفی و سرگردانی کشور را نجات دهیم.

رضایی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در لزوم رسیدن به شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: اقتصاد مقاومتی علاوه بر رونق تولید، اشتغال زایی را هم در کشور به همراه دارد و دولت سیزدهم در این موضوع عزمی جدی دارد.

وی شکست تحریم‌های آمریکا و ورود کالاهای ایرانی به بازارهای جهانی را یک پیروزی بزرگ برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: این اتفاق یک معجزه در تاریخ ایران است که با تلاش و همت جوانان ایران اسلامی این موضوع امکانپذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار