رییس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل شعبه‌های ویژه برای رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده در اغتشاش‌های اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ 01 October 2022

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری روز شنبه  افزود: رسیدگی به پرونده افرادی که در اغتشاش‌های حضور و تاثیر داشته‌اند در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفته است تا رسیدگی‌ها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

وی اظهار داشت: امنیت پایدار، مرهون خون شهدا، فداکاری آزادگان، جانبازان و جان‌برکفان مدافع امنیت است و خط قرمز نظام و دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: هر کس در هر جایگاه و با هر نیتی که قصد تجاوز و خدشه وارد کردن به این امنیت را داشته باشد هدف قاطع‌ترین برخوردها و اقدامات دستگاه‌های امنیتی، نظامی و قضایی قرار خواهد گرفت.

وی امنیت پایدار را  به‌عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس معرفی کرد و افزود: روحیه ایثار، ایستادگی و شهادت در کنار بصیرت و دشمن‌شناسی که همه زاییده فرهنگ پربار دفاع مقدس است رقم زننده امنیتی پایدار در پهنه نظام مقدس جمهوری اسلامی شده که با وجود تمام غرض‌ورزیها و دشمنی‌های بدخواهان نظام، همچنان استوار و پای برجاست.

حجت‌الاسلام جعفری، بر لزوم تبیین عظمت، دستاوردها و برکات دفاع مقدس تاکید و بیان داشت: دفاع مقدس با تمام دست‌آوردها، برکات و عظمتی که داشته آنچنان که شایسته است در جامعه به خصوص برای جوانان و نوجوانان بازتاب داده نشده و به فرموده رهبر معظم انقلاب، این وظیفه بیشتر بر عهده نقش‌آفرینان و یادگاران دفاع مقدس است.

وی تثبیت جایگاه انقلاب اسلامی را از برکات دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در کنار حضور پر شور مردم و رهبری عالمانه امام خمینی (ره) و امام خامنه ای، دفاع مقدس در تثبیت و ماندگاری انقلاب تازه به ثمر نشسته نقشی برجسته داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار