مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی و صنعتی با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه در شهرک‌های صنعتی دهاقان و پوده شروع شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ 17 November 2022

رسول سواری  روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها در شهرک صنعتی دهاقان، افزود: این طرح ها شامل بهره برداری از پروژه های شبکه ۲۰ کیلوولت و روشنایی شهرک صنعتی دهاقان با ۳۰ میلیارد ریال هزینه و شبکه روشنایی شهرک صنعتی پوده با هزینه ۱۰ میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح شبکه توزیع آب، خط انتقال آب و مخزن هزار متر مکعبی زمینی شهرک صنعتی پوده نیز با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال آغاز و مقرر شد که در مدت هشت ماه تکمیل و به بهره برداری برسد.  

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان همچنین گفت: عملیات اجرایی ساختمان نگهبانی و محوطه سازی شهرک صنعتی پوده نیز با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آغاز و مقرر شد که در مدت ۶ ماه تکمیل شود و به بهره برداری برسد.  

وی با گرامیداشت  ۲۵ آبان بعنوان روز حماسه و ایثار اصفهان گفت: شرکت شهرک های صنعتی مولود انقلاب و در دهه ۶۰ تاسیس شده است و از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می شود.

سواری با بیان اینکه ۸۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اصفهان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: قرارداد واگذاری زمین به ۱۲ هزار واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان اصفهان انجام شده و این واحدها به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سه شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان دهاقان ایجاد شده است، افزود: تسهیلات خوبی برای کمک به واحدهای صنعتی در کارگروه رونق تولید ارائه شده است و شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم هر گونه کمکی و همکاری را در راستای آبرسانی و برق‌رسانی برای فعالیت بهتر واحدهای صنعتی به آنها ارائه خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار