در انتخابات چهارمین دوره انجمن علمی پـارک‌های فنـاوری و سازمان‌های نـوآوری ایـران؛
عضویت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در هیات مدیره انجمن علمی پـارک‌های فنـاوری و سازمان‌های نـوآوری ایـران، به مدت 3 سال تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ 16 November 2022

انتخابات چهارمین دوره هیات مدیره انجمن علمی پـارک‌های فنـاوری و سازمان‌های نـوآوری ایـران همزمان با برگزاری دومیـن کنـفرانس ملی این انجمن با عنـوان توسعه زیست بـوم نـوآوری، اجزا و فرآینـدها به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار شد.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از سال 1398 به عضویت هیات مدیره انجمن علمی پـارک‌های فنـاوری و سازمان‌های نـوآوری ایـران درآمد و در انتخابات سال جاری نیز عضویت شهرک در هیات مدیره انجمن به مدت 3 سال تمدید شد.
مهدوی رئیس پارک شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در دومیـن کنـفرانس ملی انجمن علمی پـارک‌های فنـاوری و سازمان‌های نـوآوری ایـران با بیان اینکه مهمترین موضوع در اکوسیستم کارآفرینی، وجود اراده ملی برای همکاری ارگان‌های مختلف استانی و ملی کنار یکدیگر است گفت: استراتژی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، تکیه بر اراده استانی و ملی جهت حضور شرکت‌های کوچک و بزرگ کنار هم برای افزایش نوآوری باز است.
شایان ذکر است در این کنفرانس دو روزه، فعالان حوزه فناوری و نوآوری، آخرین دستاوردهای خود را به ویژه در حوزه علمی و ارتباط بین اجزا و فرایندها را به صورت مقالات علمی ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار