معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: مشارکت ذی‌نفعان در مدیریت شهری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، لذا به دنبال واژگان زیبا نیستیم، بلکه به دنبال واژگانی هستیم که مشارکت همگانی را تحقق ببخشد.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶ 01 November 2022

سعید ابراهیمی در دومین جلسه کمیته پیشران محیط زیست و خدمات شهری بازنگری برنامه راهبردی ۱۴۰۵، اظهار کرد: این جلسه با هدف بازنگری، تدقیق و تکمیل برنامه اصفهان ۱۴۰۵ برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ساختار بازنگری برنامه راهبردی ۱۴۰۵ در قالب سه کمیته اصلی (پیشران، پشتیبان و تخصصی) برنامه‌ریزی شده است، افزود: محوریت کمیته‌های پیشران، معاونت‌های تخصصی شهرداری است و در این راستا امروز کمیته پیشران معاونت خدمات شهری با حضور ذی‌نفعان و نخبگان برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در این سلسله جلسات، ابتدا قرار است شبکه مسائل در حوزه کارکردی معاونت خدمات شهری در قالب چهار گروه ایمنی و مدیریت بحران، ساماندهی مشاغل شهری، زیباسازی و محیط زیست با هم‌اندیشی و تبادل نظر ذی‌نفعان استخراج شود؛ سپس در پی یافتن مناسب‌ترین راهکار برای حل شبکه مسائل خواهیم بود.

ابراهیمی ادامه داد: در نخستین سطح برنامه راهبردی ۱۴۰۵، ابتدا مجموعه مسائل و راهکارها را در نظر می‌گیریم و در مرحله بعدی که سطح عملیاتی است، متناسب با اهداف پروژه‌ها، اقدامات و عملیات‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که تمام ذی‌نفعان مرتبط با موضوع را به منظور هم‌اندیشی و مشارکت فکری دور هم جمع کنیم تا به یک همسویی و همگرایی در سطح ستاد دست یابیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: مشارکت ذی‌نفعان برای مدیریت شهری در اولویت برنامه‌های شهری قرار دارد، به دنبال واژگان زیبا نیستیم، بلکه به دنبال واژگانی هستیم که مشارکت همگانی را تحقق ببخشد.

ابراهیمی افزود: قطعاً چنین جلساتی به منظور تحقق اهداف مدیریت شهری در چند سال آینده، آغاز شده است که لازمه موفقیت آن همسویی و همگرایی تمام ذی‌نفعان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار