در 8 ماهه امسال
مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان : در ۸ ماهه امسال ۵۳۳ زندانی جرایم غیرعمد از بند رهایی یافتند.
کد خبر: ۱۰۷۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ 23 November 2022

 اسدالله گرجی زاده با بیان اینکه برای آزادی حدود ۵۳۳ زندانی جرایم غیر عمد استان  ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز بوده است، گفت: ۴۴۰ میلیارد ریال آن با جلب رضایت شکات، ۷۳۰ میلیارد ریال از محل اعسار، ۴۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض ستاد دیه استان اصفهان و ستاد مرکزی و مابقی از محل آورده محکومان تامین شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت محکومان جرایم غیرعمد زندان‌های استان و زندانیان رها شده هشت ماه امسال اشاره کرد و گفت: با وجود برگزاری جشن‌های متعدد گلریزان و همکاری خیران و مسئولان رسانه‌ای استان در برگزاری جشن‌های باشکوه و دستگیری از مددجویان زیرپوشش ستاد مردمی دیه تعداد ورودی به زندان‌ها استان به علت بدهی دیه و مهریه همچنان بالاست. 
مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰ محکوم مالی غیرکلاهبرداری و دیه در زندان به سر می‌برند که به علت ناتوانی در تأمین دیه و یا جرایم غیرعمد در زندان‌های استان در بند هستند افزود: از این تعداد ۱۰۰ نفرشان واجد شرایط رهایی هستند.
مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان با اشاره به اینکه موضوع شناسایی و رسیدگی به وضعیت زندانیان جرایم غیرعمد در استان با سرعت و دقت بالایی در این ستاد پیگیری می‌شود گفت: بیشترین آمار مددجویان غیرعمد، زندانیان چک و محکومان مهریه و نفقه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار