استاندار اصفهان با توجه به وجود جمعیت قابل توجه کارگری در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل خواستار ایجاد یک بیمارستان توسط سازمان تامین اجتماعی در کاشان شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ 24 November 2022

سیدرضا مرتضوی در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: در بعضی از شهرستان ها مانند کاشان از گذشته یک بیمارستان تامین اجتماعی موجود است که در دوره ای در دهه شصت تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده و از ید مجموعه تأمین اجتماعی خارج شده و باوجود اینکه اینکه جمعیت کارگری در این شهرستان قابل توجه است درخواست می کنیم با ایجاد یک بیمارستان در آن منطقه به نیاز مردم این شهرستان و شهرستان آران و بیدگل نیز پاسخ داده شود.

وی اظهار کرد: با ورود و رویکرد مجاهدانه مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی، نقاط امید فراوانی در این مجموعه روشن شده و فعالیت های خوبی در حال انجام است و به طور کلی می توان گفت این سازمان از مجموعه های موفق و پرتلاش دولت سیزدهم قلمداد می شود.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در حوزه تأمین اجتماعی اظهار کرد: باوجود تلاش های انجام شده به دلیل رعایت نشدن برخی حداقل ها، شاهد نارضایتی مردم و بیمه شدگان هستیم که لازم است در این بخش نیز بازنگری شود تا شاهد افزایش رضایت بیمه شدگان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار