رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: متهمان حمله تروریستی اصفهان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند و دستگاه قضایی با جدیت، سرعت و دقت این پرونده را به سرانجام خواهد رساند و مسببان این حادثه را به سزای اعمال خود می‌رساند.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 27 November 2022

حجت‌الاسلام‌ جعفری، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان از طرف رئیس قوه قضاییه در منزل شهیدان محسن حمیدی و اسماعیل چراغی از شهدای حادثه تروریستی اصفهان حاضر شد و اظهار کرد: با دستور رئیس قوه قضاییه برای تجلیل از خانواده‌های شهدای امنیت در اینجا حاضر شدیم. هنگامی که خداوند فردی را برای شهادت برمی‌گزیند به آن معنی است که آن فرد از لحاظ معنویت و اخلاق دارای ویژگی‌هایی بوده که او را از دیگران متمایز ‌ساخته و به همین دلیل است که باید به شهیدان افتخار کنیم.

وی افزود: به فرموده مولای متقیان حضرت علی(ع) علاوه بر اینکه باید قدردان شهدا باشیم و راه ایشان را ادامه دهیم، باید برای خودمان که از قافله شهادت جا مانده‌ایم، حسرت بخوریم.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان حمیدی و چراغی بر جدیت دستگاه قضا در رسیدگی هر چه سریع‌تر پرونده مسببان حمله تروریستی اصفهان تأکید و تصریح کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران همه متهمان این حادثه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند و دستگاه قضایی با جدیت، سرعت و دقت این پرونده را به سرانجام خواهد رساند و مسببان این حادثه را به سزای اعمال خود می‌رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار