14 تا 17 آذرماه برگزار می‌شود؛
مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در این شهرک از 14 تا 17 آذرماه سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۵ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 28 November 2022

با توجه به شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان پس از دو سال، به صورت حضوری از ۱۴ لغایت ۱۷ آذرماه سال جاری و از ساعت ۸ تا ۱۵ در برج فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.
هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در این خصوص اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه دستاوردهای محققان، پژوهشگران، فناوران و همچنین دریافت نیازهای پژوهشی و فناوری به منظور تحکیم ارتباط میان بازیگران این مجموعه و در نهایت تجاری‌سازی فناوری و ارتقای قدرت رقابت ملی است.
وی افزود: تحقق اهداف مرتبط با چرخه علم و فناوری، مستلزم برقراری ارتباط نزدیک بین مراکز علمی، فناوری، اجرایی، تولیدی و صنعتی و همچنین شرکت‌های تامین مالی مختلف است. این مهم در نهایت باعث دستیابی و تقویت منافع ملی خواهد بود و به همین دلیل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان بسیار حائز اهمیت است.
مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: با توجه به اهمیت این رویداد و نقش آن در شبکه‌سازی میان نخبگان و فعالان اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان، از مسئولان ارشد همه دستگاه‌ها، شرکت‌های مرتبط، نخبگان و دانشجویان برای بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آمده و به جهت تسهیل رفت و آمد مردم برای بازدید از این نمایشگاه، وسایل حمل‌ونقل عمومی پیش‌بینی شده است.
گفتنی است محورهای برگزاری نمایشگاه، «پژوهش و فناوری»، «دانش‌بنیان» و «اشتغال‌آفرین» است و متقاضیان برای شرکت در آن می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۸ آذرماه، در سامانه اینترنتی به نشانی expo1401.istt.ir ثبت نام کنند. همچنین شماره تلفن روابط عمومی 031-33865355 جهت دریافت اطلاعات بیشتر در دسترس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار