اردو‌های پیشرفت برای شرکت ۳۶ هزار دانش آموز مدارس استان با صنعت و ظرفیت‌های فناوری صنعتگران اصفهانی در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ 04 December 2022

استاندار اصفهان در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: فرآیند این طرح بازنگری و تکمیل می‌شود تا طرحی اساسی در شورای آموزش و پرورش مطرح شود.

سید رضا مرتضوی افزود: این طرح علمی برای آشنایی دانش آموزان با دستاورد‌های فناوری در حوزه صنعت طرحی موثر خواهدبود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این نشست گفت:هماهنگی برای برگزاری اردو‌های راهیان نور و پیشرفت، هم افزایی در اجرا و پیاده سازی اهداف المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای، توسعه زیرساخت‌های مرکز داده آموزش و پرورش اتخاذ تصمیم در خصوص مصوبه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تشریح ویژه برنامه‌های هفته پژوهش از مصوبات امروز این نشست بود.

محمدرضا ابراهیمی افزود: گروه هدف شرکت در اردوی راهیان نور ۳۳ هزار و ۴۰۰ دانش آموز دختر و پسر است که در دستور کار قرار گرفته و استاندار هم تامین اتوبوس‌های این اردو را برعهده گرفت.

آدرکیوان امیر پورمعاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان هم جلسه خواستار تامین اعتباربرای ایمن سازی مدارس در حوزه تربیت بدنی شد و گفت: در حال حاضر ۱۰ درصد از مدارس استان شامل ۵۷۳ مدرسه نیازمند ایمن سازی است که تامین آن نیازمند مشارکت متولیان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار