مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان درجریان بازدید از برخی واحد‌های تولیدی وکشاورزی بویین میاندشت گفت: بنیاد برکت به عنوان یکی از بنیاد‌های سه گانه ستاداجرایی فرمان امام (ره) مسئول حمایت از اشتغال و اشتغال آفرینی به ویژه در مناطق محروم است و برای این منظورطرح‌های مختلفی درقالب وام‌های قرض الحسنه اشتغال خانگی و حمایت از طرح‌های بنگاه محور را تعریف کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 05 December 2022

رضوان اصغری افزود: برای مشاغل خانگی تسهیلات قرض الحسنه تا سقف یک میلیارد ریال با کارمزد ۴ درصد وبرای طرح‌های بنگاه محور نیز تسهیلات از ۵ میلیارد تا ۱۳۰ میلیارد ریال پرداخت می‌شود با کارمزد بین ۸ تا ۱۰ درصد پرداخت می‌شود.

فرماندار بویین میاندشت نیز با اشاره به اینکه بیکاری یکی از مشکلات اساسی شهرستان است گفت: نرخ بیکاری درشهرستان بویین میاندشت که به طور رسمی اعلام می‌شود نرخ واقعی نیست چرا که شغل اکثر مردم کشاورزی است که به صورت فصلی انجام می‌شود و بیکاری فصلی معمولا درنرخ رسمی بیکاری اعلام نمی‌شود.
رضاعلی معصومی خلجی افزود: هر چند درشهرستان تعداد واحد‌های کار گاهی و صنعتی بسیار اندک است، اما درهمین واحد‌های موجود هم ۵ واحد راکد وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار