رئیس کل دادگستری استان در نشست با تشکل‌های دانشجویی بر انجام تکالیف در حوزه جهاد تبیین تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 06 December 2022

حجت الاسلام اسدالله جعفری در این نشست گفت: مسئولان ما در حوزه جهاد تبیین و در راستای انجام وظایف و تکالیف خود باید با برگزاری این جلسات به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه جهاد تبیین بپردازند.
وی افزود: در این نشست در مورد اغتشاشات اخیر، مبارزه با فساد و زمین خواری، رفع تصرف و ساخت و ساز‌های غیر مجاز ومسائل اجتماعی فرهنگی و عفاف و حجاب بحث و تبادل نظر شد.
رئیس کل دادگستری استان به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: متهمان در این حوزه به سه دسته تقسیم شده اند و افرادی که اقدامات و اعمال خرابکارانه و جدی نداشتند پس از حضور در کلاس‌های آموزشی و سبک زندگی توجیه شدند.
جعفری افزود: دسته دوم افرادی بودند که عضو موثر نبودند، اما اعمال مجرمانه داشتند و در میدان حاضر بودند و همراهی کردند که با قرار کفالت و وثیقه آزاد شدند.
وی گفت: دسته سوم لیدر‌هایی بودند که هم در فضای مجازی فراخوان دادند و هم در میدان حضور داشتند و مردم را تحریک کردند و مرتکب جنایت هم شدند و مزاحمت‌های جدی را از طریق از طریق تخریب و آتش زدن برای مردم ایجاد کردند که باید پاسخگوی عملکرد خود در دستگاه قضایی باشند.
رئیس کل دادگستری استان افزود: بیش از ۲۰ رای قطعی در دادگاه‌های تجدید نظر صادر شده و دستگاه قضا با سرعت دقت و حفظ انصاف و عدل و با قاطعیت به وظایف خود می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار