تفاهم‌نامه برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با شهرداری اصفهان امضا شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ 06 December 2022

شهردار اصفهان در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان سهامدار صندوق حمایت از فیلم کودک و نوجوان است، گفت: باید با یک نگاه ملی و فراملی در این بخش از فیلم‌سازان کودک و نوجوان در عرصه ملی حمایت کنیم.

قاسم زاده با بیان اینکه شهر اصفهان می‌تواند به عنوان یک شتاب‌دهنده در این عرصه عمل کند، افزود: این شهر دارای هویت‌های تاریخی، فرهنگی و شناختی در جهان است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای شهر بزرگ اصفهان ارزش‌افزوده خواهد داشت، گفت: با تدوین برنامه‌ریزی‌هایی پس از ۳۵ سال برگزاری موفق جشنواره به تدریج این جشنواره به جایگاه خاص خود در عرصه بین‌المللی دست می یابد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی هم با اشاره به ایجاد صندوق حمایت از سینمای کودک و نوجوان گفت: با مشارکت استان میزبان و سرمایه‌گذاران دیگر مسیر تولید در سینمای کودک و نوجوان توأم با جشنواره احیا می‌شود و از این منظر جشنواره نیز اثرگذاری خود را پیدا می‌کند.

سید مهدی جوادی افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان مهمترین رویداد سینمایی کشور است چرا که اگر برای کودک و نوجوان خوراک مطلوب و مفید فرهنگی فراهم کنیم آینده کشور را ساخته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار