فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از توابع استان اصفهان از دستگیری عاملان سنگ پرانی و ترقه پرانی به کامیون‌های عبوری در جاده‌های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 07 December 2022

سرهنگ میثم گوهری آرانی افزود: در پی اقدام اخیر تعدادی اراذل و اوباش در برهم زدن امنیت و اخلال در فعالیت خودروهای عبوری در جاده‌های این شهرستان، بررسی موضوع شناسایی و دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی با گشت زنی در جاده‌های این شهرستان ۶ نفر را که با استفاده از ۲ دستگاه خودرو سواری اقدام به سنگ پرانی و پرتاب مواد محترقه انفجاری به سمت خودرو های عبوری سنگین می‌کردند ،شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری در این خصوص تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر اینکه اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت به اموال و اشخاص جرم بوده و پلیس با قاطعیت با این مجرمان برخورد می‌کند، گفت: شهروندان و رانندگان در صورت مشاهده و اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار