مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: بیش از ۵۹۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین این استان برای انجام عملیات راهداری زمستانی در سال جاری تجهیز شده است.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ 08 December 2022

فرزاد دادخواه اظهار داشت: تجهیز ماشین آلات راهداری زمستانی و آمادگی و استقرار نیروها در محورها و مسیرهای سخت گذر و برف‌گیر استان بر اساس برنامه هر سال امسال هم از ابتدای آذر ماه انجام شد.

وی ادامه داد: طرح راهداری زمستانی با همکاری و همراهی نیروهای پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و با پشتیبانی مسوولان استان اصفهان شروع شد و ارائه خدمات، ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی نیروهای راهداری، مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تاسیسات موجود در محورهای ارتباطی از اهداف‌ اجرای این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان افزود: این طرح با بیش از ۷۵۰ نفر از نیروهای زحمتکش و تلاشگر راهدار در ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان برای خدمت رسانی بیشتر به هموطنان و هم استانی ها برای جلوگیری از هر گونه مشکل در راه‌ها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمان اجرای این طرح، راهداران با تمام توان، روان سازی ترافیک و سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امداد رسانی و افزایش ایمنی جاده ای در تمامی مسیرها بر عهده دارند.

دادخواه گفت: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و هنگام سفر به تجهیزات مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با تمامی توان خود و با همکاری سایر دستگاهای ذیربط در زمستان سال جاری با حضور حداکثری در جاده های این خطه اقدام به امدادرسانی و ارائه خدمات به مسافران و خودروهای عبوری در جاده های استان می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار