اصفهان قابلیت پایلوت پرواز مستقیم هواپیمای پهن پیکر به خارج از کشور را دارد.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ 05 January 2023

امیر رضا نقش در نشست مشترک با رئیس سازمان هواپیمایی کشور، خواستار افزایش پرواز‌های های مستقیم خارجی و قرار گیری اصفهان بعنوان پایلوت پرواز مستقیم هواپیمای پهن پیکر به خارج از کشور شد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های ممتاز استان در حوزه گردشگری، اقتصادی، بازرگانی و تولیدی به ضرورت استقرار شرکت هواپیمایی در استان اصفهان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه با این مورد موافقت شده و تا چند ماه آینده یکی از نیاز‌های اساسی استان اصفهان راه اندازی خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به ظرفیت فوق العاده فرودگاه اصفهان به بعنوان یک فرودگاه بین‌المللی و شاخص در کشور از رییس سازمان هواپیمای کشوری خواست با توجه به زیرساخت‌های خوب فرودگاه اصفهان، پرواز‌های خارجی برقرار و اصفهان پایلوت راه اندازی هواپیمای پهن پیکر هواپیمایی جمهوری اسلامی برای پرواز‌های خارجی و بار شود.
در این نشست دکتر محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشوری هم یکی از راهبرد‌های اساسی را ساخت هواپیما بیان کرد و گفت: یکی از برترین تکنولوژی‌ها در اصفهان است که اگر ساخت هواپیما رونق بگیرد، حوزه تحریم هم کم اثر و سرریز دانش سایر هواپیما‌ها را سرخط می‌آورد.
رییس سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به جلسات متعدد با رئیس جمهور گفت: ساخت هواپیما که چند سالی بود با تدبیر غلط متوقف شده بود در حال حاضر دستور عملیاتی و اجرایی گرفته که همین امر به تنهایی یک تحول ملی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار