خطیب جمعه اصفهان گفت: برخی با بیان حرف‌های نادرست و کذب، آب در آسیاب دشمن ریختند.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 06 January 2023

حجت‌الاسلام سید احمد محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به گرامیداشت روز مادران و همسران شهدا اظهار داشت: هرچند که حق مادران شهدا قابل ادا شدن نیست اما آنها هم با شهدا هم قدم بودند و حق بزرگی بر ملت دارند.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در راستای حقوق بانوان گفت: جایگاه مادران و همسران شهدا کمتر از خود شهدا نیست و این بانوان برای ما اسوه هستند و به خواندن کتاب‌هایی در باب شرح زندگی آنها توصیه می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: همسر شهید مانند خود شهید در حال جهاد است اما میدان جهاد آن‌ها با یکدیگر متفاوت است، گاهی در محضر خانواده شهدا به آن‌ها غبطه می‌خورم که آن‌ها در کجایند و ما در کجاییم.

وی معتقد است که وظایف ما در قبال خانواده‌های شهدا بسیار سنگین است؛ آن‌ها فرزندان خود را در راه انقلاب فدا کردند، باید این عزیزان را ارج بنهیم.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه رفتار انسان بر سایر افراد تأثیرگذار است، گفت: تأثیر این رفتارها و اخلاق در جامعه بر کسی پوشیده نیست و اگر خواستار اصلاح و ترقی هستیم باید به تقوا در ابعاد اجتماعی توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تقوای اجتماعی در آشوب‌های اخیر، ناآرامی‌ها و فتنه‌ها اهمیت خود را نشان داد و برخی دقت کنند که با بیان حرف و بیانیه‌ها آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

امام جمعه موقت اصفهان وجود جبهه مقاومت و تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی را دلیل بر فروپاشی رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: برای نمونه چالش‌های رژیم صهیونیستی در داخل و خارج، چنان فراگیر شده‌است که خود مقامات رژیم صهیونیستی به این مورد اقرار دارند.

وی افزود: مشکلاتی که دشمنان اسلام و انقلاب برای ما ایجاد می‌کنند، یکی پس از دیگری در نطفه خفه می‌شود و نظام مقدس اسلامی پرقدرت و باصلابت پیش می‌رود و دشمنان را عقب می‌راند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار