اراضی دولتی مازاد دستگاه‌های اجرایی شهرستان نطنز به وسعت ۱۰.۴ هکتار به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ 08 January 2023

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت: این اراضی دولتی که در شهرستان نطنز تغییرنمایندگی یافته اند شامل ۹.۲ هکتار اراضی جهاد کشاورزی و ۱.۲ هکتار اراضی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوده است.

بیش از سه هزار و ۸۰۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نطنز اقدام به ثبت نام کردند که پالایش و بررسی شده و ضمن رسیدگی به اعتراض متقاضیانی که فرم ج قرمز داشتند پس از بررسی‌های لازم، اصلاح این فرم برای تعداد ۹۵ نفر اجرا شد.

حامد موحدی با اشاره به تخصیص اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: این زمین‌ها شامل ۷۳ پلاک زمین مسکونی در شهر بادرود برای ساخت ۱۴۶ واحد، ۵۰ پلاک زمین در شهر خالدآباد برای ساخت ۱۰۰ واحد و زمین برای ساخت ۵۰ واحد در شهر طرقرود، که از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین شده است.

وی افزود: برای تامین زمین مورد نیاز این طرح ۵۷.۷ هکتار زمین برای الحاق به محدوده ۲۷.۷ هکتار در شهر نطنز و ۳۰ هکتار در شهر بادرود پیشنهاد و پیگیری شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت: با توجه به امکان نداشتن تامین زمین با کاربری مسکونی در شهر نطنز پیشنهاد الحاق ۴.۳ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر انجام که در شورای برنامه‌ریزی استان تایید و در شرف ابلاغ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار