طلاب حوزه علمیه اصفهان در تجمعی اعتراضی، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت ولایت فقیه را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ 10 January 2023

عضو خبرگان رهبری در این تجمع در مدرسه صدر اصفهان با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی رو به ضعف بود به طور طبیعی باید اقدامات دشمن کمتر می‌شد گفت: اگر جدیت بیشتری برای مقابله، توهین و تحریم علیه نظام اسلامی را شاهدیم، مشخص است که جبهه استکبار، ایران را در حال پیشرفت می‌بیند.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خصوص اهانت نشریه فرانسوی افزود: در اعلامیه حقوق بشر آمده که آزادی بیان، پیرامون بیان اعتقادات خود است و حق توهین به عقاید دیگران را ندارند و اروپایی‌ها نیز این مسئله را می‌دانند، اما در یک دوگانگی قرار دارند و امروز مخالف با آزادی بیان کار می‌کنند.

وی گفت: دشمنان توهین می‌کنند، اما ما تقریب بین مذاهب انجام می‌دهیم، بنابراین جریانی که در یک مجله فرانسوی رخ داده، اولین بار نبوده و آخرین بار نیز نخواهد بود و هدف آن‌ها این است که می‌خواهند جریان حق را تضعیف و بین ما اختلاف ایجاد کنند.
آیت الله مهدوی با اشاره به تقویت هوشیاری و بصیرت افزود: حوزه‌های علمیه نیز باید پیشرو باشند و نگاه ما به رهبر انقلاب بوده تا راه را گم نکنیم.

وی با اشاره به رشد اقتصادی شکل گرفته در دولت و پرداخت تمامی بدهی‌های دولت‌های قبل و موفقیت‌های اقتصادی کشور در صحنه بین المللی، گفت: دشمن زمانی که شاهد این مسائل است، دست به ایجاد اغتشاش، آشوب و توهین می‌زند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار